Friday, September 16, 2011

AWAK...

Awak...

Saya rindu awak...
saya tak dapat nak lupakan awak...
saya tak mampu nak tanggung beban ini...
saya sangat rindukan awak..

Awak..
masih ingat tak kali pertama kita jumpa...
masa tu awak tengah duduk kat terminal...
saya datang kat awak..
awak pandang saya...
dan awak tersenyum...

Awak...
senyuman awak itu tak dapat nak saya lupakan...
meski saya cuba...
sebab senyuman itu adalah senyuman dari kekasih hati saya...
biar sejarah sangat pahit untuk di telan...
senyuman itu mengubati semua kedukaan saya...

Awak...
sekarang ini mungkin awak sedang bahagia...
biarkanlah saya begini...
bukan saya tak cuba untuk mencari pengganti awak...
tapi hati saya sukar nak terima perempuan lain...

Awak...
saya akui saya tersilap...
saya khilaf dalam membuat keputusan...
dan saya tanggung akibat tindakan saya sendiri...

Awak...
semoga awak bahagia selalu ya...
saya sayang awak selalu...
kerana awak adalah cinta pertama saya...

Jaga diri baik-baik ya awak....

0 comments: